Ing. Václav Havlín

Bakalářská práce

Etické limity v reklamě

Ethical Limits in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými limity v reklamě. Věnuje se vzniku reklamy, jejímu vývoji a funkci. Dále charakterizuje etiku, prezentuje názory filosofů, kteří stáli na počátku tohoto oboru. Prezentován je způsob regulace reklamy a v té souvislosti i Etický kodex jako prostředek této regulace. Jeho dodržování a uvedení konkrétních případů porušení, je rovněž součástí práce. Praktická část …více
Abstract:
This bachelor thesis is about ethical limits in advertisement. It deals with the formation of the advertisement and its function. It characterizes the ethics, gives the opinions of the philosophers who were at the beginning of this discipline. The work shows the way of regulation of the advertisement and also the Code of Ethic as a mean of this regulation. There are also some specific examples of breach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní