Ing. Václav Havlín
Bakalářská práce
Etické limity v reklamě
Ethical Limits in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými limity v reklamě. Věnuje se vzniku reklamy, jejímu vývoji a funkci. Dále charakterizuje etiku, prezentuje názory filosofů, kteří stáli na počátku tohoto oboru. Prezentován je způsob regulace reklamy a v té souvislosti i Etický kodex jako prostředek této regulace. Jeho dodržování a uvedení konkrétních případů porušení, je rovněž součástí práce. Praktická část …víceAbstract:
This bachelor thesis is about ethical limits in advertisement. It deals with the formation of the advertisement and its function. It characterizes the ethics, gives the opinions of the philosophers who were at the beginning of this discipline. The work shows the way of regulation of the advertisement and also the Code of Ethic as a mean of this regulation. There are also some specific examples of breach …víceKlíčová slova
Dotazník Etické limity Etika Kodex reklamy Komunikační kanály Ministerstvo dopravy Nemyslíš – zaplatíš Regulace reklamy Účinnost reklamy Advertising code Advertising efficiency Advertising regulation Communication channels Don´t think – pay Ethics Ethic limits Transport Ministry Questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z4j20/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Measurement of Online Advertising Effectiveness and Efficiency
Philipp Lesch -
Measurement of Online Advertising Effectiveness and Efficiency
Philipp Lesch -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš,zaplatíš".
Jitka Bártlová -
Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Kristýna Lekešová -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Tomáš Resler -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická