Karolína Čížová

Bakalářská práce

Návrh moderního marketingového komunikačního mixu firmy Vinařství Josef Rous

Proposal of a Modern Marketing Communication Mix of Josef Rous Winery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingový komunikační mix firmy Vinařství Josef Rous a vytvořit nové komunikační kanály, které budou cílit na lidi se zájmem o vinařský turismus. Teoretická část se zaměří na moderní trendy marketingové komunikace. Praktická část nejprve představí zkoumanou firmu a stávající způsob komunikace, následně budou vytvořeny konkrétní návrhy moderních komunikačních …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.