Návrh moderního marketingového komunikačního mixu firmy Vinařství Josef Rous – Karolína Čížová
Karolína Čížová
Bachelor's thesis
Návrh moderního marketingového komunikačního mixu firmy Vinařství Josef Rous
Proposal of a Modern Marketing Communication Mix of Josef Rous Winery
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingový komunikační mix firmy Vinařství Josef Rous a vytvořit nové komunikační kanály, které budou cílit na lidi se zájmem o vinařský turismus. Teoretická část se zaměří na moderní trendy marketingové komunikace. Praktická část nejprve představí zkoumanou firmu a stávající způsob komunikace, následně budou vytvořeny konkrétní návrhy moderních komunikačních …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.