Návrh moderního marketingového komunikačního mixu firmy Vinařství Josef Rous – Karolína Čížová
Karolína Čížová
Bakalářská práce
Návrh moderního marketingového komunikačního mixu firmy Vinařství Josef Rous
Proposal of a Modern Marketing Communication Mix of Josef Rous Winery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingový komunikační mix firmy Vinařství Josef Rous a vytvořit nové komunikační kanály, které budou cílit na lidi se zájmem o vinařský turismus. Teoretická část se zaměří na moderní trendy marketingové komunikace. Praktická část nejprve představí zkoumanou firmu a stávající způsob komunikace, následně budou vytvořeny konkrétní návrhy moderních komunikačních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.