Tomáš KOLAŘÍK

Diplomová práce

John Bunyan's Pilgrim's Progress and John Amos Comenius' Labyrinth of the World: two reflections of religious struggles in the tempestuous 17th century

John Bunyan´s "Pilgrim´s Progress" and John Amos Comenius´ "Labyrinth of the World": two reflections of religious struggles in the tempestuous 17th century
Abstract:
My thesis compares John Amos Comenius' and John Bunyan's life and works. Its main objective is to show the reflection of the time they lived in, their life experience and attitudes in their works The Labyrinth of the World and the Paradise of the Heart and The Pilgrim's Progress.
Abstract:
Má diplomová práce porovnává život a dílo Jana Amose komenského a Johna Bunyana. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak se doba, životní zkušenosti a postoje odráží v jejich dílech Labyrintu světa a ráji srdce a Poutníkově cestě.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2009
Zveřejnit od: 8. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Stella Nangonová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLAŘÍK, Tomáš. John Bunyan's Pilgrim's Progress and John Amos Comenius' Labyrinth of the World: two reflections of religious struggles in the tempestuous 17th century. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.1.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 1. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. st. ZŠ - Učitelství ruského jazyka pro 2. st. ZŠ

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.