Emmanuella Naa Komiley Tetteh

Diplomová práce

A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana

A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Abstract:
In today's competitive financial landscape, a strong brand identity is no longer a luxury, but a necessity. This thesis explores the impact of corporate branding strategies on the performance of Prudential Bank Limited Ghana. Through a comprehensive analysis, the study investigates how a well-designed branding strategy can influence customer perception, market competitiveness, and ultimately, financial …více
Abstract:
In today's competitive financial landscape, a strong brand identity is no longer a luxury, but a necessity. This thesis explores the impact of corporate branding strategies on the performance of Prudential Bank Limited Ghana. Through a comprehensive analysis, the study investigates how a well-designed branding strategy can influence customer perception, market competitiveness, and ultimately, financial …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tetteh, Emmanuella Naa Komiley. A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management and Marketing / Management and Marketing