Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu – Alena Telínová
Alena Telínová
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout tímto způsobem celkovou strategii marketingové komunikace k úspěchu na trhu. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na obecný koncept marketingové komunikace a následně detailně …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on new trends in marketing communication on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse and evaluate new trends in marketing communication that help to target the customer more precisely and thus move the overall marketing communication strategy towards success in the market. The theoretical part of the thesis first focuses on the general concept of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/gx3gkj/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TELÍNOVÁ, Alena. \textit{Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/gx3gkj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda