Lenka Tesařová
Bachelor's thesis
Virální marketing
Viral marketing
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle …moreAbstract:
Bachelor's Thesis deals with effective promotional tools called viral marketing. The main contribution of the thesis is the definition and history of viral marketing, making analysis of process of viral marketing, progresses definition and rules for creating a viral campaign. And also aspects are necessary for a successful viral spread. There are analysis of the characteristics of social media which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24379
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2011
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Simona Endtová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing
Jakub Drocár -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova