Lenka Tesařová
Bakalářská práce
Virální marketing
Viral marketing
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle …víceAbstract:
Bachelor's Thesis deals with effective promotional tools called viral marketing. The main contribution of the thesis is the definition and history of viral marketing, making analysis of process of viral marketing, progresses definition and rules for creating a viral campaign. And also aspects are necessary for a successful viral spread. There are analysis of the characteristics of social media which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Simona Endtová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing
Jakub Drocár -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova