Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund – Petr Labor
Petr Labor
Diplomová práce
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Consumer Typology on the Winter Jackets Market
Anotace:
V práci bylo z teoretického hlediska popsáno spotřebitelské chování, zejména pak Model spotřebitelského chování. Dále byl charakterizován trh zimních bund a to za využití analýzy makroprostředí a popisu vybraných prodejců a výrobců. Další z kapitol ,,Metodika shromažďování dat" byla rozdělena do dvou částí a to do přípravné a realizační fáze. Byl zvolen kvantitativní výzkum, konkrétně metoda CAWI. …víceAbstract:
In the thesis, consumer behavior was described from a theoretical point of view, especially the Consumer Behavior Model. Furthermore, the market of winter jackets was characterized using the analysis of the macro environment and the description of selected sellers and manufacturers. Another of the chapters, "Methodology of data collection" was divided into two parts, namely the preparatory and implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie zákazníků na trhu piva
Lucie Majerová -
Typologie zákazníků na trhu vína
Eva Vavříková -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková