Petr Labor
Master's thesis
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Consumer Typology on the Winter Jackets Market
Abstract:
V práci bylo z teoretického hlediska popsáno spotřebitelské chování, zejména pak Model spotřebitelského chování. Dále byl charakterizován trh zimních bund a to za využití analýzy makroprostředí a popisu vybraných prodejců a výrobců. Další z kapitol ,,Metodika shromažďování dat" byla rozdělena do dvou částí a to do přípravné a realizační fáze. Byl zvolen kvantitativní výzkum, konkrétně metoda CAWI. …moreAbstract:
In the thesis, consumer behavior was described from a theoretical point of view, especially the Consumer Behavior Model. Furthermore, the market of winter jackets was characterized using the analysis of the macro environment and the description of selected sellers and manufacturers. Another of the chapters, "Methodology of data collection" was divided into two parts, namely the preparatory and implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149450
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie zákazníků na trhu piva
Lucie Majerová -
Typologie zákazníků na trhu vína
Eva Vavříková -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková