Ing. Denisa Musilová

Bakalářská práce

Masová komunikace a její psychologický charakter

Mass communication and its psychological character
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Masová komunikace a její psychologický charakter“, je zaměřena na masová média, jejich využití a vliv na zákazníky. Cílem bakalářské práce je porovnání vlivů a účinnosti televizní a internetové reklamy. V první teoretické části práce jsou vysvětleny a popsány základní pilíře masové komunikace typy masových médií a jejich psychologický vliv na populaci. V druhé aplikační části …více
Abstract:
Bachelor work with theme „Mass media communication and its psychological character“ is concentrated on mass media, its utilisation and its influance on customers. The goal of my bachelor work is to compare influances and effectivity of the TV and internet advertising. In its first theory part, basic pillars of mass media communication, types of mass medias and its psychological influance on population …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Frélich
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace