Masová komunikace a její psychologický charakter – Ing. Denisa Musilová
Ing. Denisa Musilová
Bakalářská práce
Masová komunikace a její psychologický charakter
Mass communication and its psychological character
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Masová komunikace a její psychologický charakter“, je zaměřena na masová média, jejich využití a vliv na zákazníky. Cílem bakalářské práce je porovnání vlivů a účinnosti televizní a internetové reklamy. V první teoretické části práce jsou vysvětleny a popsány základní pilíře masové komunikace typy masových médií a jejich psychologický vliv na populaci. V druhé aplikační části …víceAbstract:
Bachelor work with theme „Mass media communication and its psychological character“ is concentrated on mass media, its utilisation and its influance on customers. The goal of my bachelor work is to compare influances and effectivity of the TV and internet advertising. In its first theory part, basic pillars of mass media communication, types of mass medias and its psychological influance on population …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pt6fa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Frélich
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace