Využití knihy a filmu Deník Bridget Jonesové ve výuce angličtiny – Bc. Tereza ŠIMKOVÁ
Bc. Tereza ŠIMKOVÁ
Diplomová práce
Využití knihy a filmu Deník Bridget Jonesové ve výuce angličtiny
Using the Book and Film Bridget Jones´s Diary in English Classes
Abstract:
This graduate thesis deals with using film together with the book in English language teaching. It provides essential information about the issue, discusses the reasons for using films and books separately in English classes and addresses also combination of both media. The aim of this thesis is to illustrate a variety of activities connected to the film and book Bridget Jones´s Diary intended to develop …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím filmu a knihy ve výuce angličtiny. Prezentuje základní informace o této problematice, uvádí důvody pro užívání filmů a knih ve vyučování angličtiny a věnuje se i kombinaci obou těchto médií. Cílem této práce je ukázat různé aktivity související s filmem a knihou Deník Bridget Jonesové, které jsou zaměřené na rozvoj porozumění poslechového a čteného textu. Praktická …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMKOVÁ, Tereza. \textit{Využití knihy a filmu Deník Bridget Jonesové ve výuce angličtiny} [online]. Plzeň, 2013 [cit. 2021-04-22]. Dostupné z: https://theses.cz/id/gxmj95/. Diplomová práce. Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. Vedoucí práce Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Jak správně citovat práci
ŠIMKOVÁ, Tereza. Využití knihy a filmu Deník Bridget Jonesové ve výuce angličtiny. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Porozumění čtenému textu u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Zuzana Brodcová -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.
Karolína ŠEBKOVÁ -
Porozumění čtenému textu u žáků na 1. stupni ZŠ
Lenka VOLFOVÁ -
Kontrola porozumění čtenému textu v hodinách angličtiny nižšího stupně gymnázia
Eliška SCHINDLEROVÁ -
Oh Darcy! Feminist Analysis and Comparison of Pride and Prejudice and Bridget Jones's Diary
Barbora Radková