Monika Glaserová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace ZOO Praha

Analysis of marketing communication of the ZOO Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace pražské zoologické zahrady a je zaměřena na výzkum nástrojů komunikačního mixu. Cílem práce je analýza fungování složek komunikačního mixu a vnímání marketingové komunikace zoologické zahrady veřejností. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou Zoo Praha, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of the Prague zological garden and it is focused on research tools of communication mix. The aim is an analysis of functioning components of the communication mix and perception of the marketing communication of the Zoo by general public. The thesis is divided into six parts -- an introduction, a part about Zoo Prague, a theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Dagmar Skokanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31315