Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě – Mgr. Markéta KUČEROVÁ
Mgr. Markéta KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě
A historical retrospective of traid fairs in Liberec
Abstract:
Teoretická část této práce charakterizuje pojem výstav a veletrhů a jejich význam, dále stručně seznamuje s historií Liberce. V analytické části se podrobně popsán vývoj výstavnictví v Liberci od prvopočátků, tedy trhů v patnáctém století přes Německo - Českou výstavu v roce 1906, akce spolku Rechienberg Messe, jednotlivé ročníky Severočeských výstavních trhů, Libereckých výstavních trhů a Libereckých …moreAbstract:
Theory part of this work describes what the fair and exhibiton means. There is short introducing article about Liberec too. In analytic part, there is detailed describtion of the history and development of fairs and exhibitons in Liberec from the begining, the fairs in the fiftheen century through German {--} Czech fair in 1906, events organised by Reichenberg Messe union, each year of Severočeské …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2005
Accessible from:: 5. 5. 2005
Identifier:
527
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Markéta. \textit{Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/gxsonv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEROVÁ, Markéta. Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Lucie Domorádová