Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě – Mgr. Markéta KUČEROVÁ
Mgr. Markéta KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě
A historical retrospective of traid fairs in Liberec
Anotácia:
Teoretická část této práce charakterizuje pojem výstav a veletrhů a jejich význam, dále stručně seznamuje s historií Liberce. V analytické části se podrobně popsán vývoj výstavnictví v Liberci od prvopočátků, tedy trhů v patnáctém století přes Německo - Českou výstavu v roce 1906, akce spolku Rechienberg Messe, jednotlivé ročníky Severočeských výstavních trhů, Libereckých výstavních trhů a Libereckých …viacAbstract:
Theory part of this work describes what the fair and exhibiton means. There is short introducing article about Liberec too. In analytic part, there is detailed describtion of the history and development of fairs and exhibitons in Liberec from the begining, the fairs in the fiftheen century through German {--} Czech fair in 1906, events organised by Reichenberg Messe union, each year of Severočeské …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zverejniť od: 5. 5. 2005
Identifikátor:
527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Markéta. Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Lucie Domorádová