Konkurenční výhoda obchodní společnosti GLOBUS Pardubice – Bc. Anna Zálišová
Bc. Anna Zálišová
Diplomová práce
Konkurenční výhoda obchodní společnosti GLOBUS Pardubice
The competitive advantage of Globus Pardubice company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku konkurence a konkurenční výhody. V první části jsou shrnuty teoretické základy konkurenčních strategií a konkurenčních výhod. Diplomová práce dále popisuje vybraný maloobchodní podnik ? hypermarket Globus Pardubice a analyzuje jeho oborové okolí a marketingový mix. V další části je popsán marketingový mix vybraného konkurenta ? hypermarketu Albert. Poslední …víceAbstract:
This dissertation focuses on the matter of competition and competitive advantage. In the first part the basic theoretical knowledge on competitive strategies and competitive advantages are summarized. The dissertation then describes a chosen company ? hypermarket Globus Pardubice and analyses its branch environment and marketing mix. In the next part of the dissertation the marketing mix of a competitor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zálišová, Anna. Konkurenční výhoda obchodní společnosti GLOBUS Pardubice. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Adam Jakubal -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Marketingový mix vybrané společnosti - zdroj konkurenční výhody
Marta Jelínková -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
Jaroslava Tesárková