Vedení marketingového týmu – Bc. Alexandra Domanská
Bc. Alexandra Domanská
Master's thesis
Vedení marketingového týmu
Marketing team leadership
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je seznámení se s pojmem tým a spolupráce v marketingovém týmu. V teoretické části se autorka zabývá vznikem týmu, jednotlivými členy týmu a možnými konflikty, které mezi členy mohou vzniknout. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na reálný marketingový tým. Součástí budou i vhodná doporučení pro zlepšení.Abstract:
The aim of this thesis is to get acquainted with the concept of team and cooperation in the marketing team. In the theoretical part, the author deals with the formation of a team, individual team members and possible conflicts that may arise between members. In the practical part, the theoretical part will be applied to a real marketing team. It will also include appropriate recommendations for improvement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hvsr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sociální kapitál podnikového prostředí jako významný lidský zdroj při naplnění vize a strategie podniku
Alena Přibylová -
Pornografie jako zdroj vědění o sexu a lidském těle
Anna Hadincová -
Vedení lidí a řešení problematiky vedení lidí ve firmách
Tomáš Bernášek -
Skladové hospodářství jako zdroj konkurenčních výhod
Jan Rozenkranc -
Role společensky odpovědného řízení lidských zdrojů a etického vedení lidi v povzbuzování zeleného chování v leteckém průmyslu
Thi Lan Phuong Nguyen