Bc. Alexandra Domanská

Diplomová práce

Vedení marketingového týmu

Marketing team leadership
Anotace:
Cílem této diplomové práce je seznámení se s pojmem tým a spolupráce v marketingovém týmu. V teoretické části se autorka zabývá vznikem týmu, jednotlivými členy týmu a možnými konflikty, které mezi členy mohou vzniknout. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na reálný marketingový tým. Součástí budou i vhodná doporučení pro zlepšení.
Abstract:
The aim of this thesis is to get acquainted with the concept of team and cooperation in the marketing team. In the theoretical part, the author deals with the formation of a team, individual team members and possible conflicts that may arise between members. In the practical part, the theoretical part will be applied to a real marketing team. It will also include appropriate recommendations for improvement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace