Aktivizační metody ve výuce matematiky – Bc. Klára DAVIDOVÁ
Bc. Klára DAVIDOVÁ
Diplomová práce
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Activing teaching methods in mathematics
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aktivizační metody ve výuce matematiky. V teoretické části se budu zabývat pojmy spojené s výukou, jako jsou organizační formy výuky, tvořivé vyučování a motivace. Nedílnou součástí výukových metod jsou aktivizační metody, mezi které patří i hry, při kterých je aktivita žáka zřetelně vidět. Hry slouží jako motivační prostředek pro žáky, proto se budu zabývat jejich aplikací …víceAbstract:
This thesis is focused on activating methods in teaching mathematics. The theoretical part will deal with concepts associated with learning, such as organizational forms of teaching, creative teaching and motivation. An integral part of teaching methods are activating methods, including games, which can clearly show student´s activity. Games are used as a motivational tool for students, which means …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Ferdiánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAVIDOVÁ, Klára. Aktivizační metody ve výuce matematiky. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství Biologie - Matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ