Ing. Jan Doležil

Bakalářská práce

Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností

Metamorphoses Advertising Marketing Communications in Response to Changes in the Concept of Marketing Activities
Anotace:
Bakalářská práce se v úvodu zabývá marketingový mixem. Především pak marketingovým komunikačním mixem a v další kapitole dopodrobna rozebírá reklamu, její stručnou historii, poté jako nástroj marketingové komunikace a její členění podle typu médií, pro které je reklamní komunikát připraven. Dále je rozebrána problematika marketingových koncepcí, jakožto teoretického východiska pro rozbor kazuistik …více
Abstract:
At the beginning this thesis deals with the marketing mix. Especially the marketing communication mix and then in the next chapter discusses advertising in detail, its brief history, then as a marketing communication tool and its breakdown by type of media for which the advertising communiqué is prepared. The last part introduces marketing concepts as a theoretical basis for the analysis of case studies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní