Komunikační strategie české fotbalové reprezentace – Bc. Filip Mašek
Bc. Filip Mašek
Master's thesis
Komunikační strategie české fotbalové reprezentace
Czech National Football Team Communication Strategy
Abstract:
Práce se zabývá tématem vnímání české fotbalové reprezentace veřejností. Cílem práce je předložení návrhu ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace české fotbalové reprezentace. Návrh je tvořen na základě analýzy vnímání české fotbalové reprezentace veřejností a porovnání vývoje vnímání od roku 2018 do 2021. V analytické části práce jsou prezentovány informace z konzultací se zaměstnancem společnosti …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of public perception of the Czech national football team. The aim of the work is to present a proposal for improvement in the field of marketing communication of the Czech national football team. The proposal is based on an analysis of the perception of the Czech national football team and a comparison of the development of perceptions from 2018 to 2021. The analytical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠEK, Filip. \textit{Komunikační strategie české fotbalové reprezentace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/gxz084/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Vizuální a komunikační styl sportovního a restauračního zařízení
Eunice Sojková -
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Blanka Hronová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights