Adaptace produktové strategie v mezinárodním prostředí – Bc. Lucie Lišková
Bc. Lucie Lišková
Diplomová práce
Adaptace produktové strategie v mezinárodním prostředí
Adaptation of product strategy in international enviroment
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza adaptace produktu z modelového portfolia společnosti ŠKODA AUTO, a. s., konkrétně modelu ŠKODA Superb. Pro tuto analýzu byly zvoleny dva evropské trhy, trh České republiky a Spokové republiky Německo, k porovnání s trhem Čínské lidové republiky.Teoretická část práce vysvětluje teoretická východiska produktové strategie se zaměřením na adaptaci produktu s ohledem na …víceAbstract:
Goal of this thesis is to analyse product adaptation from the portfolio of ŠKODA AUTO Ltd., concretely the Superb model. For this analysis were chosen 2 markets Czech republic and Germany. Base for the analysis was the Chinese market data.Teoretical part focus on teoretical aspects of product strategy on chosen markets including target customers on these markets.Practical part contain analysis of product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Multilingualism and interculturality in an international work environment or interregional projects and work environment
Natálie ŠKÁBOVÁ -
Social Responsibility and its Impact on the Competitiveness of Companies in the International Environment
Tereza Marková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Stock Valuation in International Environment
Gevorg Mkrtchian -
Data Lake concept in the environment of an international organization
Malika Rakhmanova -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Strategie rozvoje firmy
Adam Zelený -
Marketingová strategie společnosti brokerjet České spořitelny, a.s.
Aleš Novák
Název
Vložil
Vloženo
Práva