Strategic analysis of particular company – Lukáš Bedřich
Lukáš Bedřich
Bakalářská práce
Strategic analysis of particular company
Strategická analýza podniku
Anotace:
Cieľom práce je spracovať strategickú analýzu pre výrobnú spoločnosť Krajčí plus s.r.o. Teoretická časť opisuje metódy použité na analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia firmy. V praktickej časti, definované metódy budú aplikované na firmu Krajčí plus a na ich základe zhotovená SWOT matica. Zistenia zo SWOT matice budú slúžiť ako podklad na návrh riešení vedúce k vyššej ziskovosti a konkurencia …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to prepare strategic analysis for Krajčí plus s.r.o. Theoretical part describes methods for analysing internal and external environment of the company. The practical part applies defined methods for company Krajčí plus and forms SWOT matrix. Findings from the analysis result in suggesting recommendations for higher profitability and bigger competitiveness of the company …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Jitka Sládková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Interná komunikácia v komunikačnej stratégii vybraného podniku služieb
Júlia Varróová -
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová