Patrik LABSKÝ

Bakalářská práce

Využití nelineární animace v počítačové grafice

Non-linear animation use in the computer graphic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nelineární animací v počítačové grafice. Hlavním cílem je realizace metodiky nelineární animační scény a dopad změny atributu v graf editoru na danou scénu. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů, nástrojů a editorů z oblasti 3D grafiky. Praktická část je zaměřena na tvorbu ukázkových nelineárních scén a práci v graf editoru.
Abstract:
This thesis describes the nonlinear animation in computer graphics. The main objective is the implementation methodology of nonlinear animation scenes and the impact of changes attribute in graph editor at the scene. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts, tools and editors of 3D graphics. The practical part is focused on creating nonlinear sample scenes and work in the graph …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Zveřejnit od: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. David Bražina, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LABSKÝ, Patrik. Využití nelineární animace v počítačové grafice. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma