Hudební kinetika v canzonách a sonátách 17. století: Frescobaldi – Berardi – Corelli. – Bc. Karel Odehnal
Bc. Karel Odehnal
Bakalářská práce
Hudební kinetika v canzonách a sonátách 17. století: Frescobaldi – Berardi – Corelli.
Musical kinetics in the canzonas and sonatas of the 17th century: Frescobaldi – Berardi – Corelli.
Anotace:
Hlavním cílem práce je hudební kinetika a její odraz v sólových canzonách a sonátách 17. století v Itálii. Tématem první části je terminologie hudební kinetiky, její základní pojmy a definice a praktické užívání v kontextu hudební skladby. Druhá část se zaměřuje na analýzu Canzony terza detta la Lucchesina Girolama Frescobaldiho, Canzony quarta Angela Berardiho a Sonáty op. 5 č. 4 F dur Arcangela Corelliho …víceAbstract:
The main goal of this thesis is musical kinetics and its reflection in the solo canzonas and solo sonatas of the 17th century in Italia. First part has its subject in the terminology of the musical kinetics, its basic terms a definitions and practical use in the context of musical composition. Second part is focused on the analysys of the Canzona terza detta la Lucchesina by Girolamo Frescobaldi, Canzona …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cg49e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2008
- Vedoucí: Mgr. MgA. Miloslav Študent
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a provozovací praxe staré hudby
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.