Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb – Renata VEPŘEKOVÁ
Renata VEPŘEKOVÁ
Bakalářská práce
Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb
The Usage of the Czech-Polish Translations in a Web Prezentation of a Trade and Services
Anotace:
Práce pojednává o problémech a rozdílech v českém a polském jazyce, který se užívá při tvorbě a překladu webových stránek s obchodní tématikou. Práce se soustředí především na řešení uspořádání českých a polských internetových stránek a na specifika jejich překladu. Práce se také věnuje konfrontaci češtiny a polštiny, hlavním problémům a úskalím překladu mezi těmito jazyky, jejich odlišnostem a podobnostem …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the problems and differences between Czech and Polish languages used in a web presentation of a trade and services. The thesis focuses on website layout and the differences between Czech and Polish websites and a particularity of the translations. The thesis is also devoted to a comparison between Czech and Polish language, their similarity and distinction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zveřejnit od: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Jeništa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEPŘEKOVÁ, Renata. \textit{Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/gz514u/.
Jak správně citovat práci
VEPŘEKOVÁ, Renata. Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Polština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.
Kateřina FRÜHAUFOVÁ -
Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
Jaromír Horčička -
Internetová prezentace firmy s elektronickým obchodem
Pavel HOJAČ -
Uživatelské testování internetového obchodu se sportovním vybavením
Nikol Horáková -
Analýza internetové prezentace digitálního nomádství
Lucie Nohlová -
Vliv kvality webové prezentace na zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Valeri Moscovciuc -
Optimalizace elektronického obchodu společnosti Morxes
Karel Sládeček -
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Milan Vejlupek
Název
Vložil
Vloženo
Práva