Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb – Renata VEPŘEKOVÁ
Renata VEPŘEKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb
The Usage of the Czech-Polish Translations in a Web Prezentation of a Trade and Services
Abstract:
Práce pojednává o problémech a rozdílech v českém a polském jazyce, který se užívá při tvorbě a překladu webových stránek s obchodní tématikou. Práce se soustředí především na řešení uspořádání českých a polských internetových stránek a na specifika jejich překladu. Práce se také věnuje konfrontaci češtiny a polštiny, hlavním problémům a úskalím překladu mezi těmito jazyky, jejich odlišnostem a podobnostem …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the problems and differences between Czech and Polish languages used in a web presentation of a trade and services. The thesis focuses on website layout and the differences between Czech and Polish websites and a particularity of the translations. The thesis is also devoted to a comparison between Czech and Polish language, their similarity and distinction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Accessible from:: 25. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Jeništa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEPŘEKOVÁ, Renata. \textit{Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/gz514u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEPŘEKOVÁ, Renata. Využití česko-polského odborného překladu v internetové prezentaci obchodu a služeb. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / Polish and Economics, Law and Tourism
Theses on a related topic
-
Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.
Kateřina FRÜHAUFOVÁ -
Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
Jaromír Horčička -
Internetová prezentace firmy s elektronickým obchodem
Pavel HOJAČ -
Uživatelské testování internetového obchodu se sportovním vybavením
Nikol Horáková -
Vliv kvality webové prezentace na zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Valeri Moscovciuc -
Analýza internetové prezentace digitálního nomádství
Lucie Nohlová -
Optimalizace elektronického obchodu společnosti Morxes
Karel Sládeček -
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Milan Vejlupek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights