Eliška Farářová

Diplomová práce

Komunikační strategie festivalu Štěrkovna Open Music 2019

Communication Strategy of Štěrkovna Open Music 2019 Festival
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci komunikace festivalu Štěrkovna Open Music a jeho konkurence, vyhodnotit ji a následně navrhnout strategii a doporučení pro rok 2019. Na začátku práce jsou obecně charakterizovány marketingové a komerční komunikace, popsána problematika marketingového výzkumu a SWOT analýzy, která byla v práci použita. Ve druhé části práce je představena česká …více
Abstract:
The goal of this Master’s Thesis is to analyze current situation of the communication of Štěrkovna Open Music festival and its competitors, valuate it and then prepare recommendations and strategy for the year 2019. Marketing and commercial communications are characterized in the first part of the paper, next is described the marketing research same as the SWOT analysis which was used in this paper …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Zuzana Bártová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75314