Eliška Farářová

Master's thesis

Komunikační strategie festivalu Štěrkovna Open Music 2019

Communication Strategy of Štěrkovna Open Music 2019 Festival
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci komunikace festivalu Štěrkovna Open Music a jeho konkurence, vyhodnotit ji a následně navrhnout strategii a doporučení pro rok 2019. Na začátku práce jsou obecně charakterizovány marketingové a komerční komunikace, popsána problematika marketingového výzkumu a SWOT analýzy, která byla v práci použita. Ve druhé části práce je představena česká …more
Abstract:
The goal of this Master’s Thesis is to analyze current situation of the communication of Štěrkovna Open Music festival and its competitors, valuate it and then prepare recommendations and strategy for the year 2019. Marketing and commercial communications are characterized in the first part of the paper, next is described the marketing research same as the SWOT analysis which was used in this paper …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2019
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Zuzana Bártová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75314