Uplatnění metod marketingu při otevření nové regionální destinace – Ing. Lucie Ondříšková
Ing. Lucie Ondříšková
Diplomová práce
Uplatnění metod marketingu při otevření nové regionální destinace
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problém rakouské letecké společnosti Austrian Airlines provozující pravidelnou leteckou přepravu cestujících. Austrian Airlines čelí aktuální otázce: zda má vstoupit na trh na trase Vídeň Ostrava Vídeň. Práce analyzuje jednotlivé na sobě závislé faktory ovlivňující rozhodující řešení. Aby si Austrian Airlines, jakožto letecká společnost střední velikosti udržela jistý podíl …víceAbstract:
This diploma degree work deals with the problem of Austrian Airlines. Austrian Airlines provides regular passenger transport and is currently facing up issue such as: whether it should enter on the market on haul Vienna Ostrava Vienna. The work analyses interlinked segments one by one influencing decisive solution. To keep its market share and be competitive, Austrian Airlines as a middle-size airline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/orsav/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Ing. Jiří Písař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.