Bc. Eliška Ročková

Bakalářská práce

Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol

The relationship between perceived teachers' approach and coping strategies, self-regulated learning and academic performance in secondary school students
Anotace:
Tato práce je zaměřena na vztah vnímané podpory základních psychologických potřeb podle sebedeterminační teorie, seberegulovaným učením a copingovými strategií a akademickým výkonem u studentů středních škol. Hlavním cíle této práce bylo zjistit, zda ovlivňuje podpora kompetence, autonomie a pocitu sounáležitosti sebe-regulované učení a zda je nezávislým prediktorem. Dále naším cílem bylo zjistit, …více
Abstract:
This study explores the relation between the teachers´ support of the basic psychological need according to SDT, self-regulated learning, coping strategies and academic performance in secondary school students. This study aimed to investigate whether perceived teachers' support of competence, autonomy, and relatedness influences student's self-regulated learning and whether is autonomy support an independent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Tatiana Malatincová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie