Návrh marketingové strategie nového restauračního zařízení – Barbora Lubojacká
Barbora Lubojacká
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie nového restauračního zařízení
Marketing Strategy Design for New Restaurant
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro nové restaurační zařízení, která by odrážela přání a požadavky potenciálních zákazníků. Data týkající se potřeb zákazníků byla sesbírána pomocí dotazníkového šetření a vyhodnocena statistickým programem SPSS. Na základě výsledků tohoto výzkumu pak byl navržen marketingový mix restaurace. Součástí práce je samozřejmě také charakteristika …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for new restaurant. The strategy should reflect the wishes and requirements of potential customers. Data related to customers needs was collected through questionnaire survey and analyzed with statistical software SPSS. Based on the results of this research was designed restaurant marketing mix. Of course the thesis also includes characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91004
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Renata Burdiláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Provozní studie vybraného restauračního zařízení
Michaela Lachová -
Symbolické a materiální (od)dělení kuřáckých a nekuřáckých prostor
Alena Veselá -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník