Návrh marketingové strategie nového restauračního zařízení – Barbora Lubojacká
Barbora Lubojacká
Master's thesis
Návrh marketingové strategie nového restauračního zařízení
Marketing Strategy Design for New Restaurant
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro nové restaurační zařízení, která by odrážela přání a požadavky potenciálních zákazníků. Data týkající se potřeb zákazníků byla sesbírána pomocí dotazníkového šetření a vyhodnocena statistickým programem SPSS. Na základě výsledků tohoto výzkumu pak byl navržen marketingový mix restaurace. Součástí práce je samozřejmě také charakteristika …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for new restaurant. The strategy should reflect the wishes and requirements of potential customers. Data related to customers needs was collected through questionnaire survey and analyzed with statistical software SPSS. Based on the results of this research was designed restaurant marketing mix. Of course the thesis also includes characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/91004
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Martina Hoďáková
- Reader: Renata Burdiláková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUBOJACKÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingové strategie nového restauračního zařízení}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/gzn7cm/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Provozní studie vybraného restauračního zařízení
Michaela Lachová -
Symbolické a materiální (od)dělení kuřáckých a nekuřáckých prostor
Alena Veselá -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník