Bc. Andrea Kepková

Diplomová práce

Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků

Loyalty programs of beauty companies and their influence on the change customer buying behavior
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje vlastnosti a prostředky, kterými se věrnostní programy snaží docílit loajality zákazníků a hodnotí jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů. Teoretické závěry, které formuluji na základě odborné literatury, pak obohatím o analýzu dvou věrnostních programů v aplikační části. Kvalitativním průzkumem zjistím, jak jsou konkrétní benefity věrnostních programů vnímány zákazníky …více
Abstract:
This Thesis analyzes the aspects and tools which loyalty programs use to gain customer loyalty and evaluates their influence on the customer behavior. In the practical part of the Thesis, theoretical findings are completed by analysis of two loyalty programs. With the help of a quantitative research I will find how specific benefits of loyalty programs are perceived by the customers and how they affect …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní