Image destinace a její vliv na podniky služeb – Helena ŽÁKOVÁ
Helena ŽÁKOVÁ
Bakalářská práce
Image destinace a její vliv na podniky služeb
Destination image and its impact on businesses of tourism services
Anotace:
Předložená práce se zabývá image destinace cestovního ruchu se specializací na ostrov Kypr. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů souvisejících s destinací cestovního ruchu, její image a marketingem destinace. Teorie dále obsahuje charakteristiku ostrova Kypr. Praktická část je věnována bližšímu popisu britského a českého segmentu návštěvníků, srovnání jejich preferencí a analýze jejich recenzí …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the destination image in tourism and is aimed at the island of Cyprus. The theoretical part contains the definition of terms related to the tourist destination, destination image and destination marketing. This part also describes characteristics of the island. The practical part is devoted to more detailed description of British and Czech visitor segment, comparation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁKOVÁ, Helena. Image destinace a její vliv na podniky služeb. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu
Michaela MAROUŠKOVÁ -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice
Veronika JIŘÍČKOVÁ -
Image destinace Krkonoš
Kateřina Sýkorová -
Image vybrané destinace
Jan POLOMIS -
Image destinace Praha z pohledu tuzemských účastníků cestovního ruchu
Ekaterina Shiriaeva -
Image vybrané destinace
Jiří ROZTOČIL