Marketingová strategie pro kempy v České republice zaměřená na turisty z Nizozemska – Marek Fišer
Marek Fišer
Diplomová práce
Marketingová strategie pro kempy v České republice zaměřená na turisty z Nizozemska
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Michal Vacenovský
- Oponent: Lukáš Novotný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIŠER, Marek. \textit{Marketingová strategie pro kempy v České republice zaměřená na turisty z Nizozemska}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/gzyvbj/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva