Srovnání sebehodnocení čtení dětí z cizích zemí a dětí pocházejících z České republiky – Bc. Naďa Hana Jírová
Bc. Naďa Hana Jírová
Bakalářská práce
Srovnání sebehodnocení čtení dětí z cizích zemí a dětí pocházejících z České republiky
Comparing of self-assessment of reading in children from foreign countries and children from the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá rozdílností sebehodnocení čtení mezi žáky z bilingvního a monolingvního rodinného prostředí. Teoretická část popisuje sebehodnocení a jeho vývoj, dále se v této části práce zaměřujeme| na čtení, vývoj čtení a metody výuky čtení na základních školách. Následně je v teoretické části popsáno sebehodnocení čtení včetně nástrojů pro měření sebehodnocení čtení. Na …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with differences of self-evaluation of reading among pupils from bilingual and monolingual family environment. The theoretical part describes self-esteem and its development, in this part we focus on reading, reading development and methods of teaching reading at primary schools. Subsequently, the theoretical part describes the self-evaluation of reading, including tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vzeb7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko