Bc. Thi Ngoc Diep Nguyen

Diplomová práce

The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group

The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Abstract:
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for take care loyalty customer "Make The Moment Special"- special event on 20/12/2014 for the promo-tion in Christmas and Lunar New Year's sales, which is the special time for seasonal prod-uct like wine on Vietnam market. On the other hand, it is the combination among three big marketing activities which are Patron Program …více
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro postarat loajalitu zákazníků "Make The Moment Speciální " - speciální akce na 20/12/2014 na pod-pora na vánoce a prodeje lunární Nový rok , který je zvláštní čas pro sezónní produkt jako vína na trhu Vietnamu . Na druhou stranu , je to kombinace mezi třemi velkými marketing-ovými aktivitami , které jsou Patron program najít …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nguyen, Thi Ngoc Diep. The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe