Bc. Thi Ngoc Diep Nguyen

Master's thesis

The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group

The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Abstract:
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for take care loyalty customer "Make The Moment Special"- special event on 20/12/2014 for the promo-tion in Christmas and Lunar New Year's sales, which is the special time for seasonal prod-uct like wine on Vietnam market. On the other hand, it is the combination among three big marketing activities which are Patron Program …more
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro postarat loajalitu zákazníků "Make The Moment Speciální " - speciální akce na 20/12/2014 na pod-pora na vánoce a prodeje lunární Nový rok , který je zvláštní čas pro sezónní produkt jako vína na trhu Vietnamu . Na druhou stranu , je to kombinace mezi třemi velkými marketing-ovými aktivitami , které jsou Patron program najít …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nguyen, Thi Ngoc Diep. The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe