Benchmarking ako nástroj konkurencieschopnosti vybranej banky – Bc. Andrea Uličná
Bc. Andrea Uličná
Diplomová práce
Benchmarking ako nástroj konkurencieschopnosti vybranej banky
Benchmarking as a tool for competitiveness of selected bank
Abstract:
The thesis uses benchmarking as a tool for of a chosen bank. The first chapter focuses on the characteristics of benchmarking as an effective tool of corporate management and its principles, types, phases, and ways of measuring. In the second chapter benchmarking is applied in chosen banks according to each phase. In the third chapter is a proposal of raising the competitiveness upon the result of …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá benchmarkingom ako nástrojom konkurencieschopnosti vybranej banky. Prvá kapitola je zameraná na charakteristiku benchmarkingu ako efektívneho nástroja podnikového manažmentu, jeho zásady, typy, fázy a spôsoby merania. V druhej kapitole je benchmarking aplikovaný vo vybranej banke a to podľa jednotlivých fáz. V tretej kapitole sa nachádza návrh zvýšenia konkurencieschopnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vtzpi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: prof. Ing. Anna Šatanová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ULIČNÁ, Andrea. \textit{Benchmarking ako nástroj konkurencieschopnosti vybranej banky} Online. Diplomová práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/h07etl/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Internet ako predajný kanál pre bankové produkty
Ján Sýkora -
Bankovní produkty pro studenty
Jana Klimková -
Produkty bankových a nebankových subjektov v Slovenskej republike
Helena Krajčovičová -
Analýza procesu zavedenia nového bankového produktu na trh( návrh a impelmentácia marketingovej stratégie)
Zuzana Polková -
Bankové zmluvy v zmysle právnej úpravy v Slovenskej republike
Dajana Kóšová -
Penetrácia trhu bankovými produktami
Tomáš Seman -
Pozícia ženšenu na čínskom trhu v minulosti a v súčasnosti
Veronika Holáčiková -
Pozícia banky na bankovom trhu
Katarína Farkašová