Marie Kolářová

Bachelor's thesis

The Gap Model (Model mezer kvality služeb)

The Gap Model of Service Quality
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je uvést koncept "The Gap Model" a prozkoumat jeho potenciál jako nástroj, který může pomoci organizaci zlepšit její kvalitu služeb. Práce se zabývá představením "Modelu mezer", jeho důležitosti a spojitosti s kvalitou poskytovaných služeb. Následně je použit nástroj metody SERVQUAL k získání nezbytných dat v organizaci zaměřené na cestovní ruch. Získaná data jsou analyzována …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.