Veronika Wachalová

Diplomová práce

Marketingová strategie značky Ceresit

The marketing strategy of the brand Ceresit
Anotace:
Diplomová práce má za cíl zhodnotit marketingovou strategii značky Ceresit a její produktové řady STOP Vlhkosti. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a strategie a zabývá se jednotlivými kroky procesu marketingového řízení. Dále je představena společnost Henkel, značka Ceresit STOP Vlhkosti a její produktové portfolio. Praktická část se věnuje analýze vnitřního a vnějšího okolí, primárně …více
Abstract:
The aim of the dissertation is to evaluate marketing strategy of the brand Ceresit and its product line STOP Humidity (STOP Vlhkosti). The theoretical part defines fundamental concepts such as marketing and strategy, furthermore, it describes the steps of strategic marketing process. Also, the dissertation introduces Henkel, the brand Ceresit STOP Humidity and its product portfolio. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49275