Lenikusová Lenikusová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)

Marketing communication of educational institutions (Dr Polesný Grammar school)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingu a marketingové komunikace v oblasti vzdělávacích institucí. Cílem bakalářské práce je charakteristika vybrané vzdělávací instituce, zhodnocení její současné marketingové komunikace a návrh doporučení pro zlepšení její současné marketingové situace. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je za pomoci …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with using marketing tools and marketing communication in educational institutions. The objective of the work is to characterise a specific educational institution, to assess its current marketing communication and to propose measures leading to improvement. The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines marketing, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lena Malačka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická