Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného) – Lenikusová Lenikusová
Lenikusová Lenikusová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Marketing communication of educational institutions (Dr Polesný Grammar school)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingu a marketingové komunikace v oblasti vzdělávacích institucí. Cílem bakalářské práce je charakteristika vybrané vzdělávací instituce, zhodnocení její současné marketingové komunikace a návrh doporučení pro zlepšení její současné marketingové situace. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je za pomoci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with using marketing tools and marketing communication in educational institutions. The objective of the work is to characterise a specific educational institution, to assess its current marketing communication and to propose measures leading to improvement. The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/cm4q4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lena Malačka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LENIKUSOVÁ, Lenikusová. \textit{Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/h0ig8f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva