Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané společnosti – Bc. Daniel Kantor
Bc. Daniel Kantor
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Marketing research on customer satisfaction in a selected company
Anotace:
Cílem práce je analyzovat úroveň zákaznické spokojenosti v prodejně ZELPO Třinec a na základě výsledků výzkumu navrhnout konkrétní doporučení ke zlepšení marketingového mixu společnosti. V teoretické části jsou popsány základní pojmy spojené s maloobchodem, marketingovým mixem, spotřebitelským chováním a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsána společnost ZELPO Třinec a dále je realizován …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the level of customer satisfaction in the ZELPO Třinec retail store and, based on the research results, propose specific recommendations for improving the company's marketing mix. The theoretical part describes the fundamental concepts related to retail, the marketing mix, consumer behavior, and marketing research. The practical part focuses on the company ZELPO …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/uer7k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Lucie Waleczek Zotyková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku
Kristína Behunová -
In-store marketing ve vybrané prodejně
Kateřina SENTENSKÁ -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Komunikace učitele na 1. stupni - akční výzkum
Pavla Hanušová