Bc. Daniel Kantor

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Marketing research on customer satisfaction in a selected company
Anotace:
Cílem práce je analyzovat úroveň zákaznické spokojenosti v prodejně ZELPO Třinec a na základě výsledků výzkumu navrhnout konkrétní doporučení ke zlepšení marketingového mixu společnosti. V teoretické části jsou popsány základní pojmy spojené s maloobchodem, marketingovým mixem, spotřebitelským chováním a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsána společnost ZELPO Třinec a dále je realizován …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the level of customer satisfaction in the ZELPO Třinec retail store and, based on the research results, propose specific recommendations for improving the company's marketing mix. The theoretical part describes the fundamental concepts related to retail, the marketing mix, consumer behavior, and marketing research. The practical part focuses on the company ZELPO …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/uer7k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Lucie Waleczek Zotyková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing