Jan Blažek

Bakalářská práce

Produktivita značkové prodejny v čase a dopady krize

-

Productivity and efficiency of branded shop in time and impact of financial crise
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou efektivnosti prodeje značkové prodejny telekomunikačního operátora a vlivem marketingové kampaně na prodej jednotlivých konzultantů. Zaobírá se také otázkou finanční krize a problémem světového kapitalismu. Cílem bylo nalézt prostor pro zefektivnění prodeje a nalezení volného časového fondu pro zavedení doplňkových činností, které by přinesly další potenciální prodej …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB1241

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
  • Vedoucí: Hana Mohelská
  • Oponent: Marcela Sokolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv