Vliv mediální komunikace a sezónních faktorů na návštěvnost poboček firmy a na návštěvnost webu firmy – Vojtěch Solnický
Vojtěch Solnický
Master's thesis
Vliv mediální komunikace a sezónních faktorů na návštěvnost poboček firmy a na návštěvnost webu firmy
Impact of media communication and seasonal factors on footfalls and web visits
Abstract:
Je zkoumán vliv offline a online reklamy, sezónních faktorů a slevových akcí na webové návštěvy a vstupy do poboček nejmenované firmy. Také je testován vliv webových návštěv na vstupy. Je sestaven model vysvětlující proměnnou vstupů na pobočky v programu marketing QED. Pozitivní vliv byl prokázán u TV komunikace, webových návštěv, 4 slevových akcí a listopadu. Negativní vliv má TV komunikace 3 konkurentů …moreAbstract:
We invesigate the impact of online and offline advertising on footfalls and web visits of unspecified company. The influence of web visits on footfalls is also measured. Model explaining footfalls is build in marketing QED program. Positive influence in the model had TV communication, web visits, 4 different sales and November. Negative impact had TV communication of 3 competitors, temperature, public …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76604
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Markéta Arltová
- Reader: Ivana Malá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOLNICKÝ, Vojtěch. \textit{Vliv mediální komunikace a sezónních faktorů na návštěvnost poboček firmy a na návštěvnost webu firmy}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/h0y4ea/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76604
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika
Theses on a related topic
-
Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb
Kateřina Špitálská -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Porovnání online a offline reklamy
Kateřina Málková