Pavla Hajdíková
Bachelor's thesis
Vytvoření image prodejny
Shop Image Creation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Vytvoření image prodejny a pro lepší pochopení, je zde tento význam vysvětlen a analyzován na firmě Jiřího Hajdíka, který se zabývá maloobchodní činností, prodejem dětského zboží a vína. Cílem této bakalářské práce je popsat postup vytvoření image prodejny firmy Jiřího Hajdíka. Dílčím cílem je zhodnocení dosavadního působení firmy na trhu. Je zde vysvětleno, …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with Shop Image creation and for better understanding, here is the meaning explained and analyzed for Jiří Hajdík´s company that deals with retail activities, children's goods and selling wine. The aim of this thesis is to describe how to create an image of Jiří Hajdík´s retail business. A partial aim is to evaluate the company´s market. There is explained what the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hajdíková, Pavla. Vytvoření image prodejny. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák -
Komunikační strategie společnosti Slevomat
Michal Eloga -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Vytvoření komunikační strategie na nastupující generace pro sítě čerpacích stanic
Martin Dostál -
Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh
Denisa Lobová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Linda Oprchalová -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights